Tuesday, September 4, 2012

Untuk Kawan2 yang kita suka..

Assalamualaikum w.b.t

Salam buat semua kawan2 yang sudi menyinggah membaca...Lama xupdated entry..lama la sangatkan..hehehe..Actually banyak benda nak update terutama pasal kenduri kahwin sahabat2 yang sangat dikasihi..merekalah yang ada ketika ku susah dan senang walaupun kdg2 terguris,terluka,namun itulah namanya sahabat..;)

Bila melihat saat mereka menjadi isteri, terdetik dalam hati,kita mungkin xdapat bersama gelak2,nangis2,suka2,gosip2 seperti dulu lagi..hehehe..airmata ni xmampu jatuh disaat hari bahagia mereka, hanya mengalir dikala aku melihat gambar mereka dan ketika aku menulis entri ini..perasaan adalah sesuatu yang aku payah nak zahirkan kepada mereka..hanya perasaan marah je mudah dizahirkan...

Rindu nak bersama dengan mereka lagi..walaupun jauh perjalanan yang dilalui untuk ke majlis mereka,namun ianya sesuatu yang menyeronokkan..menghabiskan masa dalam kereta,komuter,bas..ya,semuanya kerana masa..masa yang harus dimanfaatkan dengan suka,sedih,gaduh..masa yang akan mencipta segala kenangan yang akan dikenang bila tua nanti..hahahaha...

Selalu aku kenakan orang,sekali bila org plak kenakan aku,kenalah layan...hahaha..bdk2 ni jarang kenakan aku..bila dapat,kena cukup2,sampai naik sakit pipi ni dok gelak2..hehehe..nice beb..tak pernah kisah,asal kita gembira dan terus gembira mencipta kenangan yang akan kita kenang selalu dan rindu selalu..tahun ini amat baik kepada aku untuk mencipta pelbagai kenangan yang gembira dan kurang gembira..

Semoga kita semua akan berbahagia dan bertemu dengan pasangan yang telah ditetapkan untuk kita...kenang daku dalam doamu kawan2 yang aku kasihi..;)


No comments:

Followers

Tukar LinK