Thursday, September 13, 2012

Adam dan Hawa

Assalamualaikum w.b.t




Salam buat semua..

Adam dan Hawa..itulah fenomena sejak dua minggu lepas..sentiasa dinanti oleh peminat2 tegar diseluruh pelusuk negara..hehehe..termasuklah aku sendiri..:) Gambar novel kat atas tu aku punya novel yg dibeli tahun 2006,cetakan ke-6 xsilap aku..dah banyak kali baca novel ni..xpernah rasa bosan..jalan cerita yang mudah difahami namun,cara diterjemahkan menarik hati..setelah 6 tahun membeli dan membaca,akhirnya novel ini telah siap divisualkan kepada semua..

Aku akui,pada mulanya aku xsetuju Nadiya Nisaa' dipilih sebagai heroin..sebagai pembaca novel,kita sering berangan,berimaginasi siapakah heroin yang paling sesuai,hero nya..hehehe..namun,Nadiya Nisaa' sangat berbakat..beliau berjaya menjiwai,menghidupkan watak Ain Hawani malah aku xrasa sedang membaca novel..watak itu benar2 hidup..hahaha..Tahniah Nadiya Nisaa'..:) Terima kasih kerana anda telah membuktikan pada kami yang tidak mempercayai kebolehan anda..



Banyak drama adaptasi dari novel mengecewakan terutama drama Bicara Hati..sangat kecewa..hope ada syarikat produksi lain bikin semula dengar sempurna..sayang..

Namun,perjalanan drama ini masih jauh lagi..baru sampai episod 11..masih ada 69 episod..huhuhu..penantian satu penyeksaan..:D tetapi jangan kita lupa,berhibur,berhibur juga..matlamat asal kenapa kita dilahirkan didunia persinggahan ini jangan dilupakan..:)

Tahniah sekali lagi kpd team #AdamdanHawa..;)



Sekian...


p/s: gambar kredit to Adam dan Hawa Officialpage

No comments:

Followers

Tukar LinK