Thursday, September 17, 2009

WADI UNUNG.........





WADI UNUNG - tidak seindah musim bunga, tidak sedingin air di kali, tapi, di sini, ada ketenangan, ada jiwa yang merasai setiap perasaan yang terluah antara kedua gadis ini, Azrin dan Fathihah. Ia cuma sebuah teratak yang dibina oleh mereka berdua. Namun yang istimewanya, ia menjadi segala punca pada sebuah kehidupan. Di sini juga lah, mereka mengotakan janji untuk terus susah dan senang bersama.Namun sampai bilakah mereka akan terus bersama kerana masa depan terus menghambat dan menuntut kepada perpisahan.





salam kwn2.....


sebuah cerita "wadi unung"......seindah persahabatan yg ada dlm cerita tu,aku pun mengharap juga pesahabatan aku dgn kwn2 aku juga mcm tu....insya'allah....=)

sayang aku pd kwn2 perempuan aku mengatasi sayang aku pd lelaki...dari dulu sampai sekarang...aku xtau knp...tp aku merasakan mereka lebih mengerti diri aku dr seorang lelaki...
aku merindui saat masa sekolah dulu...kenakalan aku,betapa garangnye aku disekolah...hahaha..
xdpt nak aku bayangkan....huhu...kini dh 10thn aku meninggalkan kenangan itu...dan dorg pun dh besar2 semuanya....ade yg dh kawin dan ade anak pun....dah jodoh dorg...aku lak xtaula bila...
rasanya lama lg kot...hahaha...xde calon....xde yg sudi...huhu....

erm,kenangan di SmkDHTK.....kat situlah bermula segala2nya....disitulah aku mula benci nk blaja math...kerana cikgu tu...aku msh ingat lg...sampai skang....aku mls nk ckp psl dia..skt ht aku...kat situ juga,aku dpt ramai kwn2 yg baru...aku rindu segala2nya...ade yg msh berhubung dgn aku...ade juga yg mcm dh lupa...huhuhu...dan kat situ juga aku mula menyayangi seorg lelaki...5thn aku setia menanti....tp akhirnye..........................

smk teknik bukit piatu.......................
1 lg kenangan yg xmungkin aku lupakan sampai bl2...kenangan tinggal di aspuri cukup manis utk dikenang....lebih2 lg bulan ramadhan...mase form 4,kena tgkp dgn warden,xg prep...mkn kat dorm pas blk tarawih...hahahaha....amik ko....malu siot....tp tu la yg akan mjd memori terindah yg pernah tercipta dibln pose...=) kat situ juga mulanye persahabatan aku dgn hanes...kalo dulu aku xknl pun sp dia wlupun dr sekolah yg sama...hehe....alhamdulillah hingga kini kami msh berkawan baik....buat penghuni dorm 2 aspuri 1 04...aku rindu giler kat korang....dh lama xmkn sama2,solat sama2,dgr taklim....hahaa...benda yg korg plg mls nak wat...huhu...

segala kenangan di sekolah dulu,xmungkin aku lupakan....kerana korg jugalah aku mjd matang...menilai yg mana baik utk aku dan yg mana buruk utk aku.....








Sunday, September 13, 2009

hari yg hujan......

sebenarnye...............

disebalik hujan ini...ade ceritanye....


cerita dimane bj aku basah...hahahahaha..sedih tul...
hujan hujan......

rindu lak aku kat sorg teman aku ni...lama xmsj dio...xbp ok katenye....
tiba2 teringat ke dia...erm,hope dio okla....xsuke tgk kwn2 sedih2 ni...
bio sume hepi sokmo...br la best...hehehe.....

hujan2 ni,dok kat fakulti....sakni nok kelik,tp g solat lu....tup2 men fb hujan pun turun...
sangkut jap aku....dok lah ngadap laptop....huhu....

k la...aku xtau nk tulis pe...hehehe..
tata

Friday, September 11, 2009

NUR KASIH....

Lewat ini ku rasakan
Kasih kian ku dambakan
Resah hati yang ku pendam
Pada takdir dan harapan

Detik waktu dan suratan
Siapa tahu ketentuan
Ku mencari cahayanya
Dalam bayang kegelapan

Nur kasih
Nur kasih

Nasib hidup dan pilihan
Lain hukum setiap insan
Mengharapkan perjalanan
Dalam maya kesamaran

Nur kasih
Nur kasih

Aku kembali kerana masih
Mencari yang hakiki
Sinar pasti
Janji suci yang abadi

Ooo kasih
Nur kasih
Oh nur kasih
Nur kasih

Aku kembali kerana
Masih mencari yang hakiki
Sinar pasti
Janji suci yang abadi

Nur nur ya nur kasih
Nur ya nur kasih
Nur nur kasih
Nur kasih

Wednesday, September 9, 2009

salam....

tak tahu nk mulakan cmne....coz ht byk skt rini...
kalo pun kena wat prktikal pre lab tu,tp dh xleh nk wat..ks blk sudah...
ni x,kena tgu sampai kul 12 gak..

tension tul....adeke patut...len la kalo aku xwat pre lab tu...aku btl2 xfhm knp mesti nk wat praktikel pre lab tu???

aku mmg emo giler...hbs kat fb aku sembur...lantaklah...

Monday, September 7, 2009

dia.....

salam.....

erm,dia hilang lg....kini dh hampir 2bln....
kejap ade kejap xde....ingatkan dia xmenghilang lg...
xfhm aku dgn diri dia.....

nape awak hilang???? at least gtaula sy ke mane awak pergi...
bz sgt ke.....sy pun bz gak...

msh menunggu awak.......................

Saturday, September 5, 2009

salam...
bertemu kembali.....

mgu yg penuh dgn test dan kuiz....kdg2 klaka gak...coz xsempat study pun...hentam je...
erm,alhamdulillah...dibulan puasa ini,diriku byk belaja bersabar,byk belaja tentang dr seseorang...dr segi personaliti mereka....

yes,mereka islam....mereka berpuasa....dan aku juga xlayak nk tegur mereka....tp bg aku,hormat sesuatu yg lebih mulia itu wajib....sepanjang 12bln kite bernafas dgn hiburan,ape kata kita jdkan bln ini bulan yg penuh dgn amal ibadah....amar makruf nahi mungkar...wallahualam...

erm,blk kg lg mgu ni...amik brg nk wat projek...sambil2 jpe mak ngan abah...=)
insya'allah,ahad blk kot..de keje yg perlu diselesaikan....

sebelum tido maaf dipinta...takut sok,dh xbernyawa.....hehe..
k la,sampai di sini dulu....

wasalam...

Tuesday, September 1, 2009

sedikit coretan...

salam semua...hehe..

hari yg penuh dgn kesejukan...hehe...br jre blk dr kg semalam..penat tul...
sok ade test....xstudy pape lg...mlm ni insya'allah br nak mula..perangai xpenah nak berubah dr dulu..sik blaja last minute je..huhu....

erm,td dpt test QMT...kira subjek statistik la...alhamdulillah lulus..huhu..takut gak aku..yela,
aku blh xjwb soklan no.3 sbb aku xtau nak guna probabiliti ape..huhu...dlm kelas aku cam bese r yg plg tggi tentula si skema jwpn..hahaha...

erm,ade kelas mlm...buka kat fac lg..aduih...sabar jela...
okla...nk lyn fb jap..hehe..

Followers

Tukar LinK