Thursday, September 17, 2009

WADI UNUNG.........





WADI UNUNG - tidak seindah musim bunga, tidak sedingin air di kali, tapi, di sini, ada ketenangan, ada jiwa yang merasai setiap perasaan yang terluah antara kedua gadis ini, Azrin dan Fathihah. Ia cuma sebuah teratak yang dibina oleh mereka berdua. Namun yang istimewanya, ia menjadi segala punca pada sebuah kehidupan. Di sini juga lah, mereka mengotakan janji untuk terus susah dan senang bersama.Namun sampai bilakah mereka akan terus bersama kerana masa depan terus menghambat dan menuntut kepada perpisahan.





salam kwn2.....


sebuah cerita "wadi unung"......seindah persahabatan yg ada dlm cerita tu,aku pun mengharap juga pesahabatan aku dgn kwn2 aku juga mcm tu....insya'allah....=)

sayang aku pd kwn2 perempuan aku mengatasi sayang aku pd lelaki...dari dulu sampai sekarang...aku xtau knp...tp aku merasakan mereka lebih mengerti diri aku dr seorang lelaki...
aku merindui saat masa sekolah dulu...kenakalan aku,betapa garangnye aku disekolah...hahaha..
xdpt nak aku bayangkan....huhu...kini dh 10thn aku meninggalkan kenangan itu...dan dorg pun dh besar2 semuanya....ade yg dh kawin dan ade anak pun....dah jodoh dorg...aku lak xtaula bila...
rasanya lama lg kot...hahaha...xde calon....xde yg sudi...huhu....

erm,kenangan di SmkDHTK.....kat situlah bermula segala2nya....disitulah aku mula benci nk blaja math...kerana cikgu tu...aku msh ingat lg...sampai skang....aku mls nk ckp psl dia..skt ht aku...kat situ juga,aku dpt ramai kwn2 yg baru...aku rindu segala2nya...ade yg msh berhubung dgn aku...ade juga yg mcm dh lupa...huhuhu...dan kat situ juga aku mula menyayangi seorg lelaki...5thn aku setia menanti....tp akhirnye..........................

smk teknik bukit piatu.......................
1 lg kenangan yg xmungkin aku lupakan sampai bl2...kenangan tinggal di aspuri cukup manis utk dikenang....lebih2 lg bulan ramadhan...mase form 4,kena tgkp dgn warden,xg prep...mkn kat dorm pas blk tarawih...hahahaha....amik ko....malu siot....tp tu la yg akan mjd memori terindah yg pernah tercipta dibln pose...=) kat situ juga mulanye persahabatan aku dgn hanes...kalo dulu aku xknl pun sp dia wlupun dr sekolah yg sama...hehe....alhamdulillah hingga kini kami msh berkawan baik....buat penghuni dorm 2 aspuri 1 04...aku rindu giler kat korang....dh lama xmkn sama2,solat sama2,dgr taklim....hahaa...benda yg korg plg mls nak wat...huhu...

segala kenangan di sekolah dulu,xmungkin aku lupakan....kerana korg jugalah aku mjd matang...menilai yg mana baik utk aku dan yg mana buruk utk aku.....








No comments:

Followers

Tukar LinK