Sunday, May 22, 2011

Menjenguk Lalu....

Assalamualaikum w.b.t


Actually,tiba2 rasa nak update my blog tonight...Kerana baru shj menjenguk facebook si dia yang pernah bertakhta dihati aku waktu sekolah dulu...;P

Mengapakah???

Bukan kerana rindu,tapi just suka jenguk2 kwn lama...cuma bertakhta bukan bercinta pun...siapa lah yg sudi dgn aku ni haaa...orangnya sangat garang mcm singa lapor...hahhaa...yeahhh...itulah aku...;P btw,aku ingin cerita tentang dirinya...apa yg membuat aku suka dirinya...

Hmmm...
Dia seorang yg sgt istimewa that time la...orgnya sgt baik...jarang nak jumpa lelaki mcm tu time sekolah...yelah,nama pon lelaki,selalunya nakal,suka usik2 pmpn..huhuhu...tetapi dia??? baik punya...ramai yg suka that time...tp aku dah cop dulu...hahaha...semua xberani nak suka dah sbb tau aku suka kat dia...;P paling best,kwn2 aku mmg sokong aku....hahaa..al-maklum, aku kan ketua tingkatan dulu...dan dia penolong ketua tingkatan...pelik lak kan..org pmpn jd ketua...apa blh buat,that time org lelaki ni malu2...huhuhu...

Dan paling istimewa,besday dia sehari selepas besday aku...tu yg aku paling suka tu...hahaha... Suka sgt la aku ni kan...padahal dia xpernah pun suka kat aku....nak jdkan cerita,kami ditakdirkan ke sekolah teknik yg sama...;)) cuma dia bdk mechi,aku bdk letrik...time sekolah dia ni mmg agak pendiam sket..tp skang ni,dia sudah byk ckp..mcmne aku tau,tgk kat facebook dia...huhuhu..aku xpernah add dia pun...sebab??? sebab dia tolak cinta aku...ok fine,not funny... tapi bila dikenang balik,mmg kelakar pun...;D

Btw,cerita lama...cuma bila dikenang semula,terasa rindu lak...xtau la dia still single or dh berpunya...6 tahun yang lalu,dia sudah berpunya...skang ni xtau la...kwn2 aku pun xde lak ckp pasal dia kat aku...ok...sampai disini shj mengenai si dia...heeee..

Ok,kwn2 kita jumpa lagi...;))

No comments:

Followers

Tukar LinK