Friday, May 20, 2011

7 hari mencintaimu


Salam bertemu buat kali kedua....;))

Kali ni nak cerita pasal novel lak...
Lama xbeli novel...hehehe...

Aku mau bercerita mengenai penulis novel Siti Rosmizah...
Telah menjadi idola aku...kerana beliau seorang peguam..;))

Siapa kata peguam xblh tulis novel???...
Membayangi diri aku sekiranya berpeluang menjadi seorang peguam...;))




Andai itu takdirnya,adalah karya sulung Siti Rosmizah yang aku beli....
Ada 4 novel setakat ini...dan aku telah membeli 2 buah novel beliau...
Novel kedua beliau,Cinta kau dan aku....yang ni aku xbeli...aku pinjam
kat org...hehee...

Novel beliau yg ke3 aku beli...
Lafazkan kalimah cintamu....hehehe...
Novel beliau memang sangat best dan menarik....
Kadang2 rasa berada dalam novel beliau....;P




Dan novel terbaru,ke4 beliau....7 hari mencintaimu....
Paling tebal pernah dihasilkan beliau...1050 pages....
Masih belum beli,xsilap bln 4 ritu telah berada dipasaran...
Harap2 aku mempunyai kesempatan membeli...al maklumlah,
ongkos nya tgh xdak skang ni...huhuhu....

Dan mendengar cerita drpd pembaca2,novel ke4 beliau juga sgt best...;))
Dan pastinya aku lah terpaksa menunggu...;(

HAbis sudah cerita pasal novel...sinopsis,cr sendirik la ye kwn2...huhuhu...

ok,sampai disini....jumpa lagi...~





p/s::
kalau nak hadiahkan novel tu pd saya pon blh...
dialu2kan hehee...;P


No comments:

Followers

Tukar LinK