Sunday, May 22, 2011

Telemovie 7 Lagu



Assalamualaikum w.b.t

Telemovie 7 Lagu, sebuah drama bergenre drama misteri berdurasi 90 minit arahan Kabir Bhatia lakonan hebat dari Farid Kamil, Emelda, Tiz Zaqiah, Sofi Jikan, Corrie Lee, Azhan Rani, Fazley dan Kuza.

Actually,telemovie 7 Lagu telah disiarkan di Astro Citra pada 27hb Jan 2011 lalu di saluran 131 (Astro Citra), dan telah pun diulang tanyang pada malam td di Astro Ria jam 11 mlm...

Agak lama juga la aku mencari cerita ni, akhirnya tghr td telah aku ketemui satu blog movie yg mempunyai cerita ni...thanks MALAYMOVIEFULL ...dan aku dah pun layan cerita ni...memang crazy beb...aku mcm xpercaya je...aku rasa cerita boleh dikira lakonan hebat farid kamil...aku suggest sapa2 peminat khabir bhatia or farid kamil,mesti wajib tgk...hehee...

Bagi sapa2 yg belum tgk,korang mesti tgk...aku xnak cerita kat sini...sebab kang xbest lak kalau korang nk tgk kan..xsuspen dah...layan triller telemovie ni...korang xkan kecewa...




p/s::
1. walaupun bg aku NKTM kureng,tp drama/filem khabir bhatia xpernah aku xtgk...skang ni layan drama juvana lak...hope akan ade sambungan drama kekasih ku seru...aku suka tgk cter tu...lakonan mantap emelda dan fizz fairuz..cter tu tergantung,so please encik khabir wat sambungan....;))
2.jgn lupa,lyn cter ni k...hehee..(kalau xkena citarasa jgn mrh aku)

No comments:

Followers

Tukar LinK