Saturday, October 16, 2010

apa yg kita mahu xmungkin kita dapat....

assalamualaikum...;)

entri kali ini ingin berkongsi sedikit cerita hidup aku pd hr ini...
actually hr ni adalah last day kelas semester 7....
mcm xpercaya,dah nak habis dah semester 7....

sepanjang minggu ini termasuklah hr ini mmg byk presentation...
tahniah kepada kwn2 yg berjaya melaluinya...
dan adelah satu makanan ni...apakah dia????
makanan ni membuatkan diri ini mengidam utk rasa...
lebih2 lagi kawan aku lak tu yg buat....hehehe...



taraaaaaaaaaaa...........

hehehehehehehe...
haaaaaaaaa.....
itulah dia makanan yg aku nak sgt mkn....
DADIH

berjayakah aku memakannya????
owhhhhhhhhhhhhhhhh...
sayang skali.....


bukan rezeki aku....
wuaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
la tahzan ya adilah....

actually kwn aku ni dh bwk pon dadih ni dr umah sewanya
untuk diberikan kpd aku yg ngidam sgt ni...hehehe...
namun,pabila dimesej kpd ku utk memberinya,
aku pulak tidak membawa handpon ku bersama ketika
menonton tv....;(

maka berakhirlah impianku utk memakannya....
sob3...;(

so,moral of the story here....
apa yg kita mahu xmungkin kita akan dapat...
ya...kita boleh berusaha utk dapatkannya..
Allah sahaja yg mengetahuinya...

kalau sudah bukan rezeki kita,maka jgnlah kita bersedih...
mungkin ada yang lebih baik menanti diri kita....
mudah2han kita berjaya memperolehi apa yg kita mahukan...
(harap2 anda fhm ape yg sy kongsikan ini)
Allah maha mengasihi lg maha menyayangi...

wassalam....


p/s:: selangor kalah 0-3 kpd kelantan...


2 comments:

miss_malina said...

uit..aku terasa la plak,huhu..

adilah said...

awat??
mu rase kot mane???
huhuhu

Followers

Tukar LinK