Sunday, October 10, 2010

10.10.10

assalammualaikum w.b.t


wah...nape yerk 10.10.10???
ape ade dgn tarikh tersebut???
entri nak kasik panas....
hehehehe...

actually sgt bz sbb br je pas test jam 9pagi td....
akibat test ini,byk majlis perkhawinan yg xdpt dihadiri....
rakan2 sekelas gak ade yg abg2 mereka membuat majlis kahwin pd tarikh ni gak..
berkejar2ran blk kg after test...ade yang hanya mampu tgk kat hp je gambo kahwin...hehehe...bersabo byk2 jela yob...;P

si angkasawan pon nikoh hr ni gok...
ramai noh dok pilih tarikh ni.....aku pon xfhm sgt..
mgkn nmpk special kot pd mata dan hati mereka...
bagi akulah,ada apa dgn tarikh???

aku xpandai sgt nk describe ape itu sbnrnya istilah perkahwinan....
pergi kusus kahwin pon belom lg....hehehehe..
juz,xkisah kahwin tarikh pape pon....yg penting keberkatan majlis kita tu...
keberkatan ikatan sesebuah perkahwinan...mudah2han kekal hingga ke akhir hayat...
utamakan yg wajib....

bercakap pasal benda ni,aku pernah suarakan,yg aku apabila ingin bernikah nnt,aku hanya ingin membuat majlis pernikahan shj dan sedikit kenduri doa selamat bg meraikan pengantin...itu hajat dihati aku yg pernah aku lontarkan kpd keluarga tersayang....;)
apa2 pon,manusia hanya merancang,ALLAH yg menentukan segalanya...

disini ingin merakamkan ucapan tahniah dan selamat pengantin baru kepada pasangan2 yg menikah pd tarikh hari ini....semoga kekal hingga ke akhir hayat...Amin...;)


p/s:: tidak cukup tido....

3 comments:

ArjunA said...

aku wat test 1/2 jam je..pastu cabut balik rumah abg aku kawen..hahaha

adilah said...

lepas 15 minit ko cabut,aku pon cabut...hahahaa

yebbit + . + said...

samelahhh. ade test gak dat day. huu

Followers

Tukar LinK