Thursday, October 7, 2010

You Again?

Salam..


huh...YOU AGAIN???
kenapa mesti kau???

actually,nak story sketlah pasal zaman sekolah teknik dulu...hehehe...
ade someone tu suke usik/kacau aku mase sekolah dulu....
so,nak jadikan cerita,berlakulah satu kejadian yg memang xdisangkakan...

nak tau ape dia????
si lelaki ni,dia telah menyorokan kamus aku disuatu tempat dlm kelas la...
then,aku mmg cari gler2 la kan...tanya classmate aku semua...xde sape yg tau...
then,pastu aku dh mula nangis...yela,aku ni nmpk je brutal,tp dlm ht....huhuhu..
sketnye hal pon aku boleh nangis maaaa.....

si lelaki ni pon,dok gelak2 kan aku nangis2....
mase tu aku mmg dah tau dah mesti dia....
aku ape lg,naik angin la....mmg aku benci gler mase tu kat dia...
dengan xpasalnya,aku amik bakul sampah dlm kelas tu,aku taburkan atas kepala dia....haaaaaaaaaaaaaaaa......

itulah dia kisah yg berlaku mase APRIL POOL...
tp aku peduli ape april pool xapril pool....
aku mmg xsuke dia start dari kejadian itu....
mmg xbertegur sapa sampai lah hbs sekolah.....

then,mgkn kesalahan yg lalu,kebencian yg lalu,hanya tinggal kenangan...
kerana aku telah berjumpa dgn si lelaki ini di UiTM....
sama kelas lak tu....mgkn Tuhan nk aku dan dia berbaik semula...
and now,we are still kawan....;)

itulah kisah aku dan dia...org yg aku xsuka,and now,jd kawan....hehehe...

okeh,kenapa aku cter kisah tu kat entri aku????
sbb aku nak dapatkan tiket percuma dari Nuffnang....hehehe..


poster

haaaaaaaaaaaaa...ni la cter dia......YOU AGAIN...

jangan lupa saksikan dipawagam terdekat anda....
pada 21 OCTOBER 2010...

okeh sampai disini dhj entri ku....

---harap2 leh dpt tiket free dr Nuffnang---


p/s:: hehehee...

6 comments:

Anonymous said...

wahhhh...good luck dear!!

** tinggal jejak kat sini cz xleh nak gune shoutmix chat. prob wif my url

nite2

take care

XOXO
Bukan Cerita Tentang Dia

adilah said...

thanks..;)

okeh...nt sy jenguk2 jugak...

nite2 awak...XD

Cik Ruby said...

Good luck ;)

adilah said...

thanks cik ruby...;)

MyraLove =) said...

gud luck yer..tp dahsyat lorh sampai tuang sampah tu..hahah
nice n3..saya pun mau cuba..kita jumpe kat sane ye kalau dpt..ehehe =)

adilah said...

@MyraLove=)

seriously,mmg xsangka blh buat mcm tu..
sejak dr tu,bdk laki sume tkut nk kwn dgn sy...hehehehe..

Followers

Tukar LinK