Saturday, November 10, 2012

Istanbul Aku Datang

Assalamualaikum w.b.t



Korang semua dah tengok filem ni belum? Kalau belum aku suggest kat korang tengok..Filem ni bagi aku la,sangat best..Penuh gelak kelakar akan karektor Beto Kusyairy dan Lisa Surihani yang aku rasa sangat comel dan terbaik..*peace*

Cuma Tomok kena improve lagi,jangan berlakon ala kadar je..Takkan dalam real life tak pernah bercinta kot..hahahaha..Sorry guys,Tomok akan buat kita spoil sedikit la..hehehe..Tapi Lisa Surihani punya lakonan sangat best,selalu lakonan dia macam buat2,tapi yang ni nampak real sket,mungkin tengah tangkap cintan ngan si suami Yusry kot time tu..hehehe..

Karektor Beto Kusyairy sangat cute,membawa watak lelaki yang prinsipnya tak boleh nak marah perempuan..Cara dia menahan kemarahan sangat kelakar..Tak pernah jumpa lelaki macam tu..huhuhu..Aku ni memang peminat dia..uit..uit...;D

Apa yang aku dapat simpulkan dalam cerita ni adalah tak semestinya orang yang dah lama bercinta dan kenal dengan kita itu adalah jodoh kita, kadang2 orang yang kita kenal seminggu dua itu lah mungkin jodoh yang tertulis untuk kita..;))

"The Stranger become your lover and husband"
**XOXO**


#Just pendapat aku je....
#Terpulang pada citarasa masing-masing

No comments:

Followers

Tukar LinK