Thursday, November 1, 2012

Football and Friends

Assalamualaikum w.b.t

Bercakap mengenai bola kadang-kadang mengundang 1001 rasa yang terkadang terlepas terkadang terpendam...Sepanjang minggu ni kena 'take off' about football...Ketegangan sampai sekarang masih dirasai...Bukan apa, terkadang hati terasa,tersentap dan juga sebaliknya bergantung kepada keputusan pasukan bola yang kita sokong...Terkadang kita terlalu fanatik,obses dan juga sebaliknya...

Kita manusia...Dan itu hanya bola,permainan...Mereka kawan-kawan kita juga manusia...Dan itu, aku minta maaf apa yang terkadang terlepas dari jari-jari aku untuk menaipnya dilaman sosial kepunyaan diri aku..Jadi, dont want talk about that, this week..Its hurt everyone,pain..

Maka,aku penuhi hari-hari dengan melayan drama korea 'City Hunter' dan tv series 'Prison Break'..hehehe..Dan ya,aku memang lupa nak jenguk handphone..:D


We
are
U.N.I.T.E.D

***********************

# chelsea 5 - 4 manchester united
# capital one cup

No comments:

Followers

Tukar LinK