Friday, May 6, 2011

Manusia Hampeh



Selalu aku membaca cerita2 luahan2 kat blog fizah noh...
Tapi hari ni biar aku lak yg meluahkan dan menceritakan...
Akan perilaku manusia manusia hampeh....

Sorry to say la sister....
But my heart really hurt you 'll know that...!!!!!
WTH la korang berdua....lantaklah kalau aku berkasar....
Selama ni aku simpan,aku sabar...aku diam je...
Tapi korang dua ttp mcm tu...

Pada mata SV aku,akulah manusia seteruk2 manusia...
Sampai asal aku update je status kena marah dgn SV aku...
Aku sendiri xfhm knp aku sorg je yg kena...

OK fine,aku bukan kaki bodek...bkn manusia yg slu amik hati org...
Aku bkn manusia hipokrit mcm korang...depan baik...
Selama ade je info2 yg xsampai kat aku...aku lah plg lmbt bl tau...
tp aku sabar lg...biarlah...bersangka baik...tp aku dh xsgup nk bersangka baik dah...

cukuplah buat aku mcmni....
bila sampai kat kedai td,aku dah agak dah....
korang mmg kurap...keji...lupakah korang pd kwn yg satu ni...
bukan ramai pon..tau la ade kereta,ade pakwe....blhlah...

hati ni terlalu terluka dgn korang...
maaflah kalau lepas ni xde istilah kwn lg dlm hidup aku tok korang...

kalau korang rasa org lain xpernah rasa mcm apa aku rasa...
korang silap besar la...ramai je dh tersentap ngan korang..
tp beselah korang kan hidup dlm dunia berdua je....
bajet bagus,wat keje perfect...org yg wat kije last minute xbgus...

mmg agak sgt2 menyesal lah sama SV dgn korang kan..
ingat blh la sama2 selalu,sekepala...tp kita mmg berbeza...

terima kasih atas segala2nya...


No comments:

Followers

Tukar LinK