Friday, February 25, 2011

Malaysia vs Pakistan

Assalamualaikum w.b.t


Salam bertemu kembali di entri yg baru...entri kali pasal bola sepak la pula ya kwn2...hehee... sedikit perkongsian cerita2 yg berlaku pd malam berkenaan....


tiket perlawanan...

MALAYSIA vs PAKISTAN
2-0

gambo kenangan tiket mahal pernah aku beli selain drpd filem 3D..hehee..skali skala nak merasa suasana tgk dlm stadium...sik tgk kat tv je... semangat tu,siap beli jersi Malaysia tuh..hehee...



aku dipintu masuk...

Thanks byk2 kat leen,sbb dia yg ajak aku tgk bola ni dgn kawan2 dia...kalau x,xdela aku sampai kat stadium ni haaa...huhuhu....


member aku leen....

Ulasan sedikit tentang perlawanan....

Aku rasa korang semua sedia maklum tentang perlawanan ini...di dada akhbar penuh dgn cerita2 mereka...al-maklum lah,bola sepak...huhuhu...aku sedikit kecewa lah dgn prestasi keeper kita, KHAIRUL FAHMI CHE MAT a.k.a APEK..beliau nmpk gugup sedikit pada beberapa minit awal permainan..mgkn juga disebabkan tekanan sbg KAPTEN pasukan... selain tu juga,byk peluang2 utk menjaringkan gol telah dinafikan dgn cemerlang oleh keeper gantian Pakistan... walaupun gelagat beliau menendang bola amat2 kelakar,tp ketangkasan beliau tidak dpt dinafikan... harap pasukan negara kita mampu mengekalkan tahap konsentrasi dan momentum dalam perlawanan timbal blk di Lahore nnt...

SELAMAT BERJAYA DI LAHORE!!!


Sedikit gambor2 dikongsikan lagi...hehee










Akhir skali,bersama2lah kita rakyat Malaysia,mendoakan kejayaan pasukan bola sepak tanahair kita...dan juga bersama2lah kita doakan kejayaan kita semua dalam final year project...;))

sekian....


p/s:: trip ke RTM td...future digital broadcasting from RTM terbaek!!!




No comments:

Followers

Tukar LinK