Thursday, January 6, 2011

kehujanan dipagi hari....

Assalamualaikum w.b.t


entri kedua aku pada hr ini....alhamdulillah,akhirnya sampai gak kat opis...
actually bangun2 je pagi td,hujan telah pun turun menyirami bumi shah alam...
kesejukkan menusuk ke dalam ruang rongga tulang temulang ku....

aku masuk lmbt ke opis pada hr ini kerana mempunyai urusan di UiTM...
urusan dunia,sampai bila2 xkan berakhir melainkan kiamat....
meredah hujan bukanlah satu idea yg bagus apatah lagi menarik...
tetapi hanya itu jalan yg ada bagi aku dan pelajar2 yg lain...



hujan turun makin lama makin lebat,sementelah aku gerak ke sana ke mari..
sejuk xusah cakaplah...walaupun aku berjaket FKE,still basah gak...
bila melawan arus,lagi ler sejuk....huhuhuhu..


setelah siap segala urusan,aku meneruskan perjalananku dengan menaiki motosikal....aku terus mengaharungi hujan dan kesejukan dipagi hari utk ke pejabat....dan aku selamat sampai pd jam 10.30 pagi...lewat 1 jam 30 minit...hehehehehe...

suasana masih lg sejuk didalam opis ni...huhuhuhu..
berharap petang ini xkan hujan lg.....

ok,sampai disini dahulu...
semoga berjumpa lagi.....



p/s:: chelsea kalah lg beb...hehehe;P

2 comments:

jomsantaisekejap said...

Wahhh...semua rasa ada dalam entry ni. Sajak pun ada, luahan rasa pun ada, puisi pun ada, lirik lagu pun boleh buat, cerpen pendek pun boleh..
Anyway, semuga ceria selalu dan keep in touch.

Blog ke 6 " Jom komen-komen"

adilah said...

hehehe..thanks comment...;)
orite,keep in touch....
take care too...

Followers

Tukar LinK