Thursday, January 6, 2011

If I Were the Green Hornet



The Green Hornet!!!


wah,tajuk cter ni je dah gempak apa lagi dengan thriller cter ni...
1st time tgk,dalam hati aku ckp,mesti pergi tgk cter ni...best wooo....

dan kali ini,aku sertai buat kali kedua untuk memenangi tiket wayang percuma daripada



yeahhh...!!!

so,apa yang perlu aku buat adalah.....

WHAT I WOULD DO TO STOP CRIME???

PERTAMA::

"rumah terbakar panggil BOMBA...."
"BOMBA dtg berlumba-lumba...."

Point aku not calling BOMBA tetapi calling POLIS...hehehe...
kalau kita nak hentikan jenayah,haruslah telepon pihak POLIS...
kerana kita bukan SUPERHERO....




KEDUA::

Kalau tadi aku suh panggil POLIS,skang kita panggil SUPERHERO lak..
hehehe...
kita panggil THE GREEN HORNET!!!



Okeh,kat bawah ni aku sertakan skali poster cter ni..
bakal mengunjungi dipawagam berdekatan pada
27 hb JANUARI 2011...
in 3D....


Green Hornet


harap2 pihak NUFFNANG akan memberi tiket free kpd aku...;)
thanks!!!


1 comment:

hazman aka species1980 said...

hurmmm.... POLIS wajib ada dalam settlekan jenayah....good luck yea

Followers

Tukar LinK