Wednesday, November 3, 2010

coretan bola sepak....

Assalamualaikum w.b.t

selamat pagi semua....
entri disubuh hari...
hehehe...

actually aku tido sgtlah awal mlm td...xplan pon nak tgk bola...
bila dh terjaga lebih kurang jam 2.30 pagi,
maka aku pun bgn dan buatlah pape yg patut...

so,rasa bosan,aku pon turun bilik tv...tgklah kot2 ada cter yg best....
layan cter hallowen kat star movie...sementara tggu bola nya sepak mula jam 3.40pg....

okeh....jom tgk gambo kat bawah ni....



nilah keputusan game yg aku layan tadi...
padahal aku nak layan game MAN U...but,game Spurs ni best gler...
Gareth Bale xpyh cakap ah....larian dia,fuhhhhhhhhhhh...
laju beb...dia lah paling byk assist gol2 game td....
kalaulah MAN U beli dia...huhu...

kalo korang nak tau,Inter tu juara musim lepas...
game td adela game timbal blk...
sblm ni team ni dah bertemu lebih kurang 2mggu lps...(xsilap akulah..)
Spurs kalah 3-4 time tu..tu lwn 10 players...Gareth Bale gak yg hatrik...
memang terhiburlah tgk dianya performance stakat ni...
player len pon not bad...Van der Vart,Modric,Cudicini,Lennon....
sume best ah....hehehehe...
ok,next gambo....



yang ni plak sure ah MAN U nye result game td...
cayalah!!!!!!!

walaupon game bosan gler...at least menang gak...hehehe..
knp aku ckp bosan???sbb dorang lawan kat Turki kot...
suasana xmcm EPL....xmcm kat Spurs...kegilaan penyokong...
wahhhhhhhh...br seronok tgk bola...betul x kwn2????
walaupon Sir Alex Ferguson xbwk rooney & star players yg len...
MAN U still boleh menang gak...so,xde Rooney pon MAN U leh hidup...
yg penting team work and spirit tok menang the game...

erm,oklah...sampai disini shj ulasan sedikit mengenai bola sepak...
semoga bertemu lg di entri akan dtg....
wassalam.....


p/s:: 2nd paper td susah je..hmm...hope leh lepas....

No comments:

Followers

Tukar LinK