Saturday, September 25, 2010

maRah...

assalamualaikum w.b.t

utk entri kali ni,nk luahkan sket lah rase mrh dlm diri...ntah mengapa kdg2 aku blh naik mrh begini rupa...tu blom aku berleter pjg lg...kdg2 aku sendiri pon xfhm...ape sebenarnya diri mereka ni...apakah hipokrit itu lebeh bgus drpd menjadi diri mereka sendiri???kenapa kita xnak jd diri kita sendiri???mengapa kita harus berpura2 dihadapan org kononnye kita ini jenis perempuan atau lelaki yg mmg baik2 yg amat xde salah lgsg????kenapa???

byk persoalan yg xmampu aku nak ungkapkan jawapannya...
kalau nak ckp aku ni xpandai mane,serba kekurangan...cume aku bkn jenis berpura2 didepan org...lantaklah ape org nk kata,asal aku bahagia dgn diri aku dan aku xlanggar hukum syarak...itu yg sebetulnya...jgn sampai langgar ape yg telah disyarakkan kpd diri kita...

ya...
mmg agak terasa hati sket hr ni...ntahlah..ckp byk pon xguna...
kang putus saudara...aku minta maaflah sbb aku tkasar bahasa...
juz,be yourself...

wassalam...

2 comments:

syida said...

kenape dila... awatyer.. marah kat saper?? satu tips bila dila nak marah cepat2 pg ambik air sembahyang... sebab marah adalah penyakit hati...

adilah said...

adela syida...
kwn2..mcm tu la...
tp bl dh xblh thn,mrh gak...
kdg2 kecik ht...haihhh..

aku kalo mrh,xleh dkt dgn org yg kene mrh tu,kene jauh2...br cool...

Followers

Tukar LinK