Saturday, September 4, 2010

Jenguk-jenguk...Santai-santai...

Assalamualaikum...w.b.t.

salam kpd semua kwn2 seagama dgn diriku....
bersemangat gler aku nak update entri aku kali ni...
hehehehe...

lebeh kurang ptg td,aku dan bbrp kwn aku kat bwh ni,
berbuka diluar...dimana,biarlah rahsia....huhuhu...
kitorang santai2,mkn2,sembang2....hepi2...;)
hilangkan stress sblm blk kg...heeee...

kawan2 aku yg pergi sama2...

kitorang semua berbuka roti dan air je dulu...
then g solat mgrb kat surau sblm g mkn beso...hahaha..
beso la sgt...;P
actually gambo mkn lupe nak amik..sibuk mkn je...
sambil borak2 kosong yg lama yg amat...hehehe...



blk kg naek ketapi weh...hehehe

byk bergambo je kitorang ni...sat g korang tgklah gambo2 kat bwh...
juz sj nk share dgn korang...mlm ni best gler...hehehe....
walaupon berempat shj...;P
so,pe lg..biaq gambaq yg cerita...hehehe..
(pinjam ayat bro hami...)


ejat ngan yunn...;) suweett...huhu


aku dan motor vespa..hihihi


mereka lak ngan vespa...


hati2 ejat bwk anak dara org..huhu


hati2 abg blk kg buluh kasap..hahahahaa

huhuhu...sorry guys kalo gurauan terlebeh garam dr gula...;)
semoga yg baek diambik teladan...yg buruk jdkan sempadan....
blk kampung hati2 k...;)

sekian,hr last dlm pose dgn kwn2 sekelas....
yg dh selamat sampai dirumah,slmt berbuka pose dgn family...
salam kemaafan dipinta...semoga segalanya selamat hendaknya...
insya'allah...;)

sekian shj....SELAMAT HARI RAYA...;)

3 comments:

fizahnoh said...

jeles!

adilah said...

ketuk dh bilik..kamu tido mati...hehehe..xpe2,len kali k..;)

ArjunA said...

mak aihhh
kantoi ar camni
huhuhu

Followers

Tukar LinK