Tuesday, August 17, 2010

Something to share...

assalamualaikum w.b.t.

tajuk entry kali ni mengatakan something to share...
nak share gapo tuh,dok ahu r nok goyak gane...
maen bantai je aku ckp..hahaha..maaf ye org2 kg...;)

actually,lama dh nak update,tp xterdaya nak taip...
erm...byk cter nak kabo tp dok ahu gane...
bermula dgn kesibukan aku sbg org menguruskan
site visit ke stesen satelit bumi kuantan...(5-6 ogos)
perghhh..byk dugaan sblm sampai atau lebeh sng ckp sblm gerak..
sampai nek hot tempered aku...seb bek ade yg menegur...
thanks bro..kurang sket rase mrh aku ptg tuh...
kalo x,mmg dh kene maki hamun dh driver bas tu...
pyh nak ckp...adela mslh sket ngan bas yg kitorang nek ni...
sampaikan aku yg cr dorang pg2 sblm g stesen satelit...
bayangkan la,leh lak aku ngan k.jaz tumpang lori indon,g cr bas...
huh...besar tul tggungjawab bl kita nak segalanya berjalan mengikut
tentatif prgrm kita...dgn kerenah kwn2 lg...sorry k kalo aku de nek angin...
hope korang fhm..kita kene ikut tentatif..xleh lari..nnt org ckp kita
xtepati ape yg kita janji...ckp nk dtg jam ni,tp lmbt lak..
aku xnak jd janji melayu...aku bkn org mcm tu...so,now
sume bz wat report satelit,dan aku,xsiap2 lg..report tok fakulti ngan bendahari...


berhenti kat situ...then,i think xlmbt lg kot...
SALAM RAMADHAN BUAT ANDA SEMUA
hr ni alhamdulillah,sudah 6 hr kita berpuasa...
menjalani ibadah puasa dgn penuh kesabaran dan keimanan...
aku br je pas blk kg ni...berpuasa dan berbuka bersama family..
mmg bestlah kan kalo kat umah...hehehe..nk mkn pe,ckp je...;P


pejam celik pejam celik,dah masuk mggu test...
byk test yg menanti...huhu..so,kene kurangkan facebook...
ym or others...tp bl ckp psl tenet,xleh tggl..sbb sume guna tenet...
nak xnak kene gak berinternet..hehehe....
GUDLUCK!! kwn2 ku..slmt menghadapi peperiksaan..
setelah puas berpoya2,tb mase utk serius lak...

lupakan psl test...cter benda len lak...
apo cter eh,aku pon xtau...den dh mulo nak ngarut2 ni..
hehehehe...apo pon den nak koba an,jgn lupo jago kesihatan..
jgn jd cam den...sampai bongkak 1 bdn kene allergic..huhuhu..
makin menjadi2 allergic den..so,dlm bln pose ni,kurang2kan mkn..
tambah2kanlah amalan kita...insya'allah...
mudah-mudahan kita semua diberkati...;)


wassalam..



3 comments:

mAnjuNg said...

pakcik drebar tu mmg giler sket.. haha

ArjunA said...

tu la
mkn udang tak ingat dunia
hahaha

adilah said...

manjung::
tula bro..gler tul pkcik driver bas...kita lak kene ikut tentatif dia..cett..huhu

arjuna::
dah ko xhbs mkn,kenelah aku hbskan..hahaha..taubat xnak mkn lg..

Followers

Tukar LinK