Wednesday, June 23, 2010

ulangtahun ke 23...

Assalamualaikum...

alhamdulillah...masih bernafas lagi dimuka bumi ini...
semalam genaplah usia ku 23 tahun..;))

walaupon mata kiriku sakit yg amat,
namun kerana bdk arjuna tu,aku turutkan jua...
pakai ilmu agaknya bdk ni..hehehe...
semua pon layan je kerenah dia...
bajet adik...padahal tua lg dia dr aku....huhu...
besday gurl aku,tp dia lak lobeh2...hehehe..

petang smlm pergi bukit cerakah...
seronok gler...1st time p sana...
kwn2 aku rai besday stail cam ghitu...
huhuhu...

cup cake special dr elly..tQ ;)) muah3!!!


pastu kitorg g beli air tembikai laici kat psr mlm sek.6..
area umah ejat..sedap woo dpt air....
mcm nak mati kayuh beskel kat sane...
xcukup air...
bukit tggi yg amat....
mcm p mandi sg gabai nye anak tgga...
hehehhee...


gamba kat bukit cerakah..

pastu aku ngan kak ikin g jj bkt raja p beli tiket wayang...
hehehe..
xrase penat lgsg..padahal mcm nk mati dh...
lapan org tgk muvi...
perabih duit yo aku ni...hihihi...
TOY STORY 3
terbaek hah!!!!
best wooo...
ketawa mcm kat umah aku...kelakar gler...
thanks yunn sbb ajak aku tgk cter tu..
wlupon aku xske tgk cter katun kat wayang..huhuhu..
pastu g icity...;))


di icity...


bergambo sakan la kat sane...
layan je beb...;))
penat mmg xkira...
xpe,asal hati mau gembira...
penat belakang kira..
hehehhe..

thanks kwn2..;))

3 comments:

missmalina said...

sesame.. =)

ArjunA said...

""walaupon mata kiriku sakit yg amat,
namun kerana bdk arjuna tu,aku turutkan jua...
pakai ilmu agaknya bdk ni..hehehe...
semua pon layan je kerenah dia...
bajet adik...padahal tua lg dia dr aku....huhu...
besday gurl aku,tp dia lak lobeh2...hehehe..""

sape dak arjuna tu weh?
hahaha

adilah said...

wat2 tanya lak sp si arjuna tu ye..huhuhu

Followers

Tukar LinK