Thursday, June 24, 2010

UiTM diHATIKU...

assalamualaikum...

kalo tgk tajuk entri aku kali ni...
mmg menunjukkan aku nk cter pasal UiTM...

sapa2 yg kenal aku,aku mmg berjiwa patriotik...
pantang btul aku kalo ade org kutuk UiTM....
tempat aku cr ilmu....
tempat aku blaja.....

aku bkn nak kutuk la bdk tu (mohd saiful izan)...
ye,mgkn alasan dia xde niat or sekadar nk gurau ngan menber..
but,ko mesti tau...FACEBOOK benda yg umum...
satu dunia boleh tgk ape yg ko tulis ngok...
so,becarefull dgn ape yg ko tulis...
jgn maen ikut suke je nak kutuk UiTM....
student UiTM ni berlambak...
ni kalo ex-VC tau,mmg kene basuh ko nye otak....
kalo pak raden ke tau...
hbs ko....silap2 ko masuk kem modul jati diri org melayu....
mana ntah silapnya...aku pon xtau...

brother,len kali nak kutuk kwn,kutuk la benda len...
jgn la kutuk tmpt Univesiti tmpt dia blaja...
byk lg benda yg len ko leh kutuk...
aku mls nak cter....
kalo ko nak tau,UiTM ni la benteng terakhir anak2 melayu kita...
bangsa kita...ko ni...wat malu bangsa...
ko dah rosakkan hubungan UKM ngan UiTM...
silap2 haribulan,ko kene panggil ngan pihak universiti ko..

ko xtau...mcm mane org atasan jg UiTM ni..
besar tanggungjawab UiTM dlm mjaga ank bangsa dia...
mcm mana cabaran yg mereka terima utk kekalkan UiTM sbg institusi khas utk kaum bumiputera dan melayu...
ingatlah kwn2...
termasuk diri aku jgk...
aku dh tahu,aku dh rase...
mcm mane perjuangan mereka mjaga imej UiTM...
aku harap korang jagalah nama baik UiTM...

kepada yg nak kutuk UiTm tu,fikir2 lah...
UiTM ni sebenarnya HARTA org melayu dan bumiputera...
korang je yg xsedar..masih dibuai mimpi indah..
esok,bl dh terjatuh,br nak sedar,semuanya mgkn sudah terlambat...

juz be careful..wassalam...

No comments:

Followers

Tukar LinK