Friday, June 11, 2010

Cerita Lama Berulang Kembali....

assalamualaikum...
hmm..cerita lama berulang kembali...
episod luka 2sem lepas dtg lg.....
huh...really bad for me....
degree make me so hard & xcaya leh dpt result truk...
salah aku jugak,playsafe sgt sem lps....
i'm sory myself...

maybe aku xsesuai ambik engineering...but i hv to complete that...
mcm nk g mintak keje je..xsggup dh nk lalui benda ni sume...
owhhhhhhh..sgt kecewa.......

Ya Allah,berikanlah daku petunjuk....
jalan manakah yg harus aku pilih....
aku redha dgn segala ketentuanMU....
berikanlah aku jalan yg lebih sempurna utk aku laluinya....
supaya aku tidak lg mengecewakan kedua ibu bapaku......
Aminn Ya Allah.......




p/s :: congrates kat adik aku...truskan kecemerlangan result anda....i'm hepi 4u my little brother...luv u...;)

No comments:

Followers

Tukar LinK