Sunday, June 6, 2010

Apa itu bloG???

assalamualaikum...

bila cter pasal blog....
mcm2 pendapat leh kuar...
actually aku sendiri pon xtau sgt ape itu blog....

cume bg aku,blog ni satu latihan penulisan bg aku...
sbb aku punye cita2,aku punye impian mau jd seorang penulis....
mgkn diruangan ini aku mampu utk bertatih,berjalan,berlari utk mendewasakan diriku dlm bidang penulisan...

persoalannya,ape itu blog???
aku sempatlah dok cter sket2 psl bolg ngan teman keluh kesah aku sat td...
she said like this...

"Meyh aku nak kongsi sket nape org tulis blog..sbb once kte dah dpt ramai pengikut,secara xlgsung,org2+company t'nama mst cr kite,,sbb blog ni umum,sume leh bace..."

tp tu mgkn pendapat dia...
bagaimana dgn korangnye pendapat???
kalo rajin,komen2 la k...


p/s:: mcm xde yg nk komen je...huhu...

No comments:

Followers

Tukar LinK