Friday, June 8, 2012

Latest Updated

Assalammualaikum w.b.t.


Salam kepada anda semua,lama sudah xupdated entri kat blog ni..Bukan sibuk sangat tetapi kemalasan menaip melanda diri ini..hehehe..So,pada hari Jumaat yang indah ini,ada sedikit kelapangan bg kaum Hawa yang tidak perlu ke masjid menunaikan Solat Jumaat,maka masa ini saya manfaatkan untuk menulis pasal diri saya yang terkini.

Alhamdulillah, dah sebulan lebih sedikit saya bekerja sebagai Electrical Engineer di Menara Teknik cawangan Seremban..Nama saja Electrical Engineer but kerja saya disini more kepada Mechanical part..rasanya cukup kot kalau cerita sedikit-sedikit je..hehehe..Hope kerja ini yang paling lama la..hehehe..sebelum ni saya kerja 3 bulan berhenti sbb masalah environment..Kat sini rakan sekerja ok,not bad..



Ok,kita tukar topik lain..Kenduri kahwin..Sure korang semua dpt banyak jemputan kenduri kahwin sampai pening kepala nak pergi yang mana satu kan?? Pada saya,saya pergi yang mana dekat dan termampu sahaja..bukan xnak pergi semua,tetapi kita juga ada sebab-sebab yang xdapat nak dielakkan..Disini ingin saya merakamkan Selamat Pengantin Baru, Barakallah!!! Semoga Berbahagia hingga ke Jannah.

Cukuplah sampai disini,kerana saya ingin bersiap sedia untuk keluar rehat mencari hadiah kenduri kahwin..hehehe...Semoga kita dipertemukan semula..Insya'Allah..;)





No comments:

Followers

Tukar LinK