Friday, June 22, 2012

25 Tahun

Assalamualaikum w.b.t


Salam Jumaat yang indah daripada saya kepada anda yang sudi membaca tulisan entri saya..Salam sejahtera juga bagi mereka yang bukan muslim..

Alhamdulillah,syukur ke hadrat Ilahi atas kurniaan dan rahmatNya saya masih bernafas dimuka bumi ini..Masih lagi dapat meneruskan pencarian dalam dunia persinggahan ini..Semoga saya akan terus istiqamah dalam mencari redha Allah s.w.t..Hari ini usia saya bertambah, 25 tahun..Suku abad sudah..Masih lagi solo..hehe..

Pada 25 tahun yang lalu,tepat jam 7.53 minit malam, lahirlah seorang bayi seberat 3.38 kg dalam sebuah keluarga sepasang suami isteri, Encik Alias dan Puan Puteh..Anak ke-5 daripada 6 org adikberadik..Kakak pernah beritahu,saya adalah unexpected baby..Jarak usia saya dan kakak atas saya hanya 2 tahun..Bukan merancang tetapi keluarga saya bukanlah org yang senang, mungkin itulah sebabnya saya dikatakan unexpected baby..hehehe..

Alhamdulillah, kini saya membesar dengan sangat sihat sekali..hehehe..Sudah ada pekerjaan yang tetap (inshaAllah) dan akan kekal lama hendaknya..Akan berusaha membahagiakan kedua ibubapa dan keluarga saya..Mereka adalah keutamaan dalam hidup saya..

Terima kasih kepada ahli keluarga dan kawan-kawan yang wish kpd saya,semoga doa kalian didengar dan dimakbulkan oleh Allah s.w.t..Saya doakan semoga hidup saya dan anda sentiasa dibawah lindunganNya dan redhaNya..Semoga kita terus mencari apa yang diperlukan,menyumbang apa yang dikehendaki dan mengamalkan apa yang dipelajari..

Terima kasih dan Salam Jumaat drpd saya..


No comments:

Followers

Tukar LinK