Thursday, April 14, 2011

Senyum...;))

Assalamualaikum w.b.t

......tut.....
.......tut......
Siaran tergendala....harap maaf....;))
hehehehehehe.....



Beberapa ketika......





Senyum
xperlu kata apa2
Senyum
...hehehe...

dalam2 hari yg penuh dgn ketegangan ni...
kita harus senyum selalu kwn2...
agar segala masalah dpt di atasi....

Hadapi dengan Senyuman...;)

cakap mmg mudah
tp
bagaimana???

aku sendiri pun xtau...
apa yg boleh aku share,
aku mmg mampu tersenyum je skang ni...
tp jauh dlm sudut hati aku,
segala2nya
bagaikan dh berakhir.....

tp perlukah kita give up skang???
adakah umat Islam itu sendiri perlu putus asa???
Islam xpernah mengajar kita semua itu...
jadilah manusia yg sentiasa berjuang dlm hidup...
jgnlah kita berputus asa kwn2...

percayalah...
selagi kita berusaha,
kita akan dpt apa yg kita inginkan...
dan aku xpernah putus asa...
satu hari nanti,aku akan pastikan nama aku ade
...LLB...
kat belakang...;)

skang ni, hampir2 memiliki
B.Eng
namun,cahayanya mcm kelip2 je...
tp aku xkan putus asa selagi perjuangan ini belum berakhir...

kepada kwn2,
jgnlah kita berputus asa...
kita berusaha dan berjuang hingga ke titisan akhir...

baiklah,sampai disini
coretan kali ini...

doakanlah saya dan kwn2 saya...
mampu menghadapi sebarang dugaan pd semester akhir ini...
Amin...





Nota Kaki::
1. SV aku ckp, aku mcm berpotensi kena hentam time presentation nnt...
2. kad jmputan MPG dh diedarkan kpd VIP...
3. assignment on my way...
4. berjaya siapkan TP dan tugasan MPG,sgt bangga dgn kwn2 aku yg jd MT MPG...
5. bagi aku org yg berjaya (no.4) dorg sgt bagus,blh siapkan multi task...TAHNIAH!!!

lastly,selamat berjaya kwn2...;)


2 comments:

jomsantaisekejap said...

Doa sy sentiase mengiring awk and good luck dalam apa jua yang awk lakukan...

adilah said...

@jomsantaisekejap::

thanks so much awak..;)

Followers

Tukar LinK