Sunday, February 13, 2011

Rasa Kecewa. . .

Assalamualaikum w.b.t


Salam buat semua....
Rasa kecewa yang amat sangat...
Mungkin jua salah diriku...
Aku yang xcukup bagus...

Kawan yang disayangi,dihormati,rupanya begitu...
Aku lebih rela mereka menjadi pihak yang berkecuali...
Tapi mereka memilih untuk menyalahkan diriku...
Sekiranya teguran diberi xpe juga,tp sindiran demi sindiran...
Ya,memang aku juga menyindir mereka,tapi kpd mereka yang buat onar...
Bukan kamu yg tidak tahu apa2....betullah org kata,siapa mkn cili dia terasa pedasnya....

Terima kasih kpd sesiapa yg masih dipihak diriku mahupun yg mengambil sikap berkecuali...
Ketawaran hati sebenarnya nak berkawan lagi....
Ku sangka mereka mengenal diri ini,tapi amat malang....
Keadaan sekarang sama mcm aku jd pengurus kempen pilihanraya dulu...
Mendapat pelbagai pertanyaan mengapa aku menyokong si dia calon MPP???
Sehingga aku rasa amat tertekan sekali...menjaga hati semua pihak...
Pihak calon,pihak lawan,kawan yg menentang.....
Namun,kemenangan sentiasa ditempat org2 yg benar...
Ya,kemenangan itulah kepuasan...



Segala sokongan xpernah dilupakan...isya'Allah....
Semoga segalanya kembali kepada yg asal....
Kepada yg buat onar,tahniah,anda berjaya...;)

Sampai disini shj entri dariku...
Maaf segala salah silap aku....

No comments:

Followers

Tukar LinK