Tuesday, January 11, 2011

Kolej kediaman...

Assalamualaikum w.b.t



Entri kali ini adalah berkisarkan kolej kediaman....

cerita bermula bila aku tidak dpt kolej pd semester ini....so,kene wat rayuan....
bermulalah ranjau dalam kehidupan aku dan kwn2 yg lain dlm membuat rayuan....

dalam kes wat rayuan memang kadang kalanya mengundang rasa kelakar...
ape yg kelakar adalah pabila kawan2 ku sibuk mencari org supaya tolong dftrkan utk dorang...memandangkan ade segenlintir dr kami ni sedang berpraktikal....
alhamdulillah,akhirnya semua mendapat kolej termasuk aku...;)

ucapan terima kasih kepada Tn.Hj. Hasnor Mohd Jan,pengurus asrama kanan,
layanan encik xubah seperti seorang ayah kpd anaknya...TQVM...;)
aku harap pengurus2 asrama yg lain mencontohi kredibiliti beliau sbg seorang pengurus asrama yg bagus dalam memberi perkhidmatan...aku puji beliau bkn sbb beliau telah beri aku kolej,tapi sbb layanan beliau kpd org yg sedang memohon pertolongan...sapa yg penah dok kolej dorang tahu lah mcm mane perkhidmatan yg diberi...

tidak lupa jugak kpd kawan2 aku yg telah turut berusaha menolong aku....
kak shalmi aida,kak jaz,kak sariyus,shuhaida dan juga yun(tlg aku pindah brg)..hehe
....thanks so much sbb tolong aku....
maaf jika byk menyusahkan diri anda semua...

semoga berjumpa lagi....

7 comments:

jomsantaisekejap said...

Satu ketika dulu, sy pun pernah jugak tidak mendapat kemudahan asrama, kena tunggu sampai semua mendaftar dan jika ada kekosongan barulah dapat dan sy bernasib baik, dapat jugak asrama...Masa tu yang jaga blok Perindu adalah En Hasnor.
Adakah ianya orang yang sama? Emmm

adilah said...

student uitm jgk ke? kos ape dulu??
maybe org yg sama rasanya..dia mmg baik...kita xkan rasa mrh kalau dia xdpt tlg kita pon..sbb cara dia bercakap,hanya dia lah yg terbaek..kalau lah dia yg jd dato' VC kita,sure student mmg sayang kat dia..semoga tn. hj. hasnor sekeluarga dirahmati oleh Allah sentiasa...;)

jomsantaisekejap said...

Dulu ambik accountancy..sy rasa dia dulu daripada UiTM Segamat dan transfer ke Shah Alam sebab kami batch yang terakhir course accountancy belajar di Segamat dan kemudian transfer ke Shah Alam...
Oooo sy ingatkan dia dah pencen, rupanya masih berkhidmat..:-)

adilah said...

owh...maybe kot..
kalo nama bapanya sama,org yg sama la tu...hehehe..
dah hbs blaja ek?saya semester akhir...xsbr nak hbs...

jomsantaisekejap said...

rasanya nama dia sorang je kot...oo semester akhir, then stike hardlah ni. Good luck ye..wish u success.
Sy ni bila kerja rasanya macam nak belajar balik, bila belajar rasa macam nak kerja...:-)

adilah said...

orite,thanks ek..;)
biasa lah tu..saya lak rasa mcm nk keje je..xpyh fikir test,kuiz,asgment..hehee..
all the best gak...

LiyanaFariz said...

salam ade x gambar Tn Hj. Hasnor Mohd. Jan, sy x dpt kolej tp nak cube mintak tolong die...supaya sng sy nak cam die nanti...tq

Followers

Tukar LinK