Friday, December 3, 2010

coretan hidup,pengalaman selama berlatihan industri..

Assalamualaikum w.b.t


salam buat kawan2 yg mgkn setia menanti aku...hehehe...
maaf kerana dah lama xbuat entri...al-maklum lah...
buat2 kesibukan dan kemalasan...

actually,dah masuk 3 mggu aku berlatihan industri...
aku buat latihan industri kat R&A Telecommunication Sdn. Bhd..
itu main office dia,sbenornye aku kije kat Multiwireles sdn. Bhd..
anak syarikat company R&A...kalo nak tau lebih lanjut sila layari website ini.

dalam mase 3 mggu ni byklah yg aku dpt belajar...
terutama mengenai 3G...--MAXIS--HUAWEI--
company aku ni wat drive test work for Maxis network with Huawei technology..
kira kami ni RF engineer a.k.a drive test engineer...
RF yg dimaksudkan xde kene mengena lgsg ngan RF yg kwn2 aku blaja tu...
actually xnak xentuh bab tu,sbb bl korang dh kije nnt,korang fhm2 lah ye...
hehehe...

kalau tanya kat aku,sure lah aku hepi je wat L.I kat company ni...;)
belajar benda yg related dgn course yg aku amik..so,br nmpk theory yg blaja kat kelas...
semua staff,ramah2 and best...walaupon ade mr.jae sun yg ditakuti mereka...hehehe...
x-uitm pon ade kije kat sini..so,mmg dorang la plg byk ajar kat kami semua....
so far so good in practical training at here...;)

aku ase cukuplah kot sampai disini dahulu penceritaan mengenai practical..
aku sertakan sekeping gambar sebagai penutup kalam....
semoga kita bersua lg....(idea hilang actually)


ni la sebahagian drpd kerja aku...




sekian.....
wassalam....

No comments:

Followers

Tukar LinK