Tuesday, December 14, 2010

coretan di petang hari....

Assalamualaikum w.b.t



Salam buat pembaca yang setia....;) sekadar coretan dikala kebosanan melanda diri....
sudah 2 hari xkuar g site...atas alasan site xbyk..maka,masa byk dihabiskan dipejabat yg sejuk lg indah permai ini...hahahahaha...

kawan2,jgn membuang masa seperti saya...saya mmg pemalas banyak...;P
al-maklumlah....saya anak bongsu perempuan....hehehe...(alasan utk jd malas)
amaran!!! JANGAN TIRU MACAM SAYA....XD

apela yg aku mengarut ni...xde benda nak dicoretkan benornye...men taram je ni...kang dah bosan + penat,dengan sendirinya jari2 aku berhenti menari2 sambil terkedek2 kat atas papan kekunci yg xbape nak indah ni haaa....hehehehehe....sambil berchatting dengan sahabat aku yg tibo2 jo menghilangkan diri...kojap ado,kojap hilang...mcm biskut...;P

aircond kek opis ni,sojok nak mampuih...boku den ni haaa...lomah segalo sondi mondi den...hehehe...menantikan saat2 manis lg indah yakni bilo jarum jam menunjukkan ke arah jam onam potang (6.00pm) maka,boleh lah den blk ghumah...huhuhu...

cepatlah pulang..cepatlah pulang....
hmmmmmmmmmmmmm...

sampai disini dulu ya tuan hamba sekalian....
xlarat nak taip doh..lenguh...huhuhu..

sekiannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.....
jumpa lg....;)




p/s:: tahniah kpd kwn2 yg berkahwen dan bertunang....;))




2 comments:

Aimi Sulaiman said...

your n9 accent was not bad laa..haha!

adilah said...

aimi,aku ckp boleh la...tp nak tulis dlm noghori mmg xreti..huhuhu

Followers

Tukar LinK