Saturday, October 30, 2010

N9 vs Kelate...


Assalamualaikum w.b.t

entri kali ini ingin bercerita mengenai bola...
FINAL
piala malaysia...




Actually,dua2 pasukan ni sama2 hebat...
malah,benornye dok kesah pong sape menang...
sbb dua2 ade kaitan ngan aku...
satu negeri kelahiran aku,satu lagi kampung halaman aku...

seperti yg kita tahu,thn lepas,
noghori 9 telah menjadi juara dgn mengalahkan kelate 3-1...
malam ni akan menjadi penentu samada mereka berjaya
pertahankan ataupon tidak...

menang atau kalah xpenting...
adat pertandingan kot...mestilah ade menang dan kalah...
dua2 mane leh menang...hehehe..
tp menang sorak pon buleh gok...hehehe...



ni la gambo kedua2 kapten pasukan yg akan bertanding....
Aidil zafuan---> masih kecoh dgn hal umahtagganya...
(rasa mcm kat EPL lak...)
Indra putra mahyudin--->dulu dia main tok perak,selangor xsilap aku...
aku mmg xpenah suke dia....
(hahaha...ade kene mengena ke???)

okeh...
xnak celoteh panjang...cukup disini shj...
sape pon menang xde hal...
yg penting sikap penyokong masing2...
terima kekalahan dan kemenangan seadanya...
jgn bakar2 kerusi stadium lg...
kpd penyokong tegar kelate,maaf deh...
yg salah tetap salah...

wassalam....;)


p/s:: g kelas en.mahmud 3org je dtg...mcm g kelas tuisyen la plak..hehehe...

No comments:

Followers

Tukar LinK