Tuesday, July 6, 2010

K.I.T.A

salam...
actually aku tgh lyn cter ni...hehehe..aku suke sgt cter...
satu lg drama mengenai persahabatan..dulu aku xlyn drama ni..
adik aku yg layan cter ni...so,aku pon join lah tgk last episod cter ni mgu lps..
wahhhhhhhh...

gler best..cter nye start bl Tina nk kawen ngan William....
so,dia suh sume kwn2 dia blk mase dia nk kawen...
dlm nak tgu Tina kawen ni,adela flashback tentang dowg 4org...
dr zaman sekolah smpai lah dowg masuk Universiti dan keje...

drama ni,kat ASTRO...so,sp yg xde astro leh r tgk kat
www.dramamelayu.com...
kat sini,ade episod penuh cter ni...
layan jgn xlyn...tgk sampai hbs,confirm xnyesal...
bg aku la..hehehehee..


ni lak lagu tema cter ni...
lagu dia pon best...tang chorus..sedap..;))
jom dongar..hehehe



Kita telah bersama
Warnai dunia
Ketawa dan duka
Seiring bersama
Waktu yang bergulir
Memisahkan kita
Tapi hati kita
Tak akan berpisah

Satu cita-cita
Mimpi dan harapan
Selalu bersama
Dalam satu rasa
Rindukan selalu membayangi kita
Menjalani waktu
Dengan kisah kita

Chorus
Bebaskan harimu dengan cintaku
Ekspreksikan dirimu dengan laguku
Satukan mimpimu dgn mimpiku
Ini kisah kita

Ulang Chorus

Kita telah bersama
Warnai dunia
Ketawa dan duka
Seiring bersama
Waktu yang bergulir
Memisahkan kita
Tapi hati kita
Tak akan berpisah

Ulang Chorus 4X





Scha – Kiera

Marsha - Ilma

Dawn Jeremiah – Tina

Wany Osmar – Alisa

K.I.T.A

No comments:

Followers

Tukar LinK