Monday, June 28, 2010

mutu pengadilan yg teruk...

salam...

aku update kali kedua mlm ni...
hehehe...

lepas bengang+kecewa tgk england vs germany td...
aku telah off fb aku...
buat sementara waktu,hbs worldcup aku on blk...
sbb aku bet ngan member aku..huh...

btw,aku tgh tgk argentina vs mexico..
sekali lg,mutu pengadilan mmg teruk mlm ni...
sgt2 teruk...br je sat td,goal offside di iktiraf...
maaflah weh..

pendapat aku,keputusan dr referee mmg mengganggu
konsentrasi dan rentak permainan...
kalo keputusan pengadil ok,kalah pon xpe...
sbb dah adat permainan..
ada kalah ada menang....

so,mmg payah nak tima...
FIFA patut lihat benda ni...
start dr pusingan kelayakan lg..
mase irelang vs france...
thiery henry gn tgn tok gallas menjaringkan gol kemenangan dowg...
yg tu mmg xpatut lgsg..satu DUNIA melihatnya...
tp amat malang,referee membenarkan gol tersebut..
FIFA mmg patut disalahkan....
hate FIFA!!!

kalo mcmnilah,bek xpyh ade FIFA..
xguna kalo dunia dh maju,tp xnk gunakan teknology...
so stupid FIFA...

hope xde lg la mutu pengadilan yg teruk mcm mlm ni..
ianya mengganggu rentak permainan..
dah tekanan...
hmmm...

7 comments:

mAnjuNg said...

kih3..

adila said...

huhuhu...;P

Anonymous said...

btw.. man not perfect, football not perfect, game also not perfect..
hehehe.. xbape setuju sngt gune teknologi untuk pengadilan..
adenye salah silap macam neh la baru bola sepak menarik untuk ditonton.. keputusan yang diluar jangkaan..
xmo macam maen game pes jep
hehe =)

justmyname said...

sgt sokong ape yang jalanjatuh said...
aku niehh.. baru je berminat tok tgk bola.. time world cup nih.!
bl aku teliti kan bnde2 nieh sume..
mmg ade relevnnyer.. dorg tk guna teknology ok.. cik dilaah..
kalu sume stail cm men ragbi.. gune teknologi ape barang nk same sume game..
jd keunikan tuh ilang laa..
kalah mng adat laa..
mcm aku tgk england lawan usa dl..
pegh..
sangat sakit ati..
terang2 masuk..
tp tk kira.. tp redha je laa..:D

adilah said...

betul pe korang ckp...
kalah menang adat permainan..
but,sesuatu keputusan ref,akan ganggu konsentrasi + rentak tempo game...tu je..hehehe..

korang ni,kecoh r...emo lebeh..
aku juz luahkan je...huhuhu..
kalo ref xsalah,FIFA xmintak maaf...

justmyname said...

haha..~
da ko emo...timbul cita..
of kos kitorg pon kasi pendapat je laa dila..:)
bkn nk api2 kan.. hahaha

adilah said...

mmg r emo mase tuh...huhu..
ko xtgk,dlm 1 mlm je ketidakadilan telah berlaku...huhuhu~~

Followers

Tukar LinK