Thursday, June 17, 2010

motivate myself...


gunung fuji


salam...

aku pon xtau knp aku letak gambo gunung fuji...
mgkn itu tujuan aku...
utk pergi ke negara matahari terbit...

actually,aku br pas tgk cter HOUSE..
aku mmg minat gler dgn cter ni...
Dr.House...
sorg yg bijak,tp nakal...

tp dlm episod kali ni,memberi pengajaran pd aku...
bila sorg manusia hampir putus asa,
satu yg mgkn boleh buat mereka bgn semula...
iaitu bertenang...
bl hati tenang,idea akan dtg...
kdg2 kita terlalu cpt mengalah...
tanpa fikir panjang...
so,kawan2 kite jgn cpt mengalah,putus asa....
kerana kejayaan ada dlm diri anda..
anda yg kene tentukan...

anggaplah matlamat kita tu,
setinggi gunung kat ats tuh...
berusahalah utk sampai ke puncak...
xkira apa rintangan yg dtg,
insya'allah....
ALLAH
sentiasa ada disisi kita selagi kita mengingatiNya...
jgn lupe sentiasa bersyukur dgn ape yg kita ada...
alhamdulillah...

GAMBATTE!!!!

No comments:

Followers

Tukar LinK