Tuesday, June 1, 2010

adventure Pulau Langkawi

cuti wesak day ritu aku g pulau langkawi dgn adik aku + kakak aku...kami pegi bertiga...mmg seronok lah..jalan2 cuci mata...walaupon sbnrnya kami berkejar2an dgn masa...hehehe...


aku kat kapal layar berlabuh...



adik aku,akak aku,ngan aku..dlm kete kabel...

jambatan langit...

xbyk sgt tempat yg kitorang dpt lawat...tmpt2 yg sempat kitorg lawat mcm Makam Mahsuri,pastu beras terbakar,kete kabel,pekan kuah,tmpt myk gamat....hehehehe..pantai cenang tu pon kitorg lalu je...hehehe..kami kekurangan masa...

yang paling best,aku 1st time drive kat bumi langkawi ni..hehehe...aku men bantai je jln mane nk ikut...kira cam explorace la...;P

tp mmg seronok la...akhirnya sampai gak aku kat langkawi...beli coklat je byk...ni pon ngadap coklat je...hehehe..hbs beratus gak la beli coklat...tp aku rase sama je harganya kat tmpt len..murah sket je...




kat dataran lang..

kitorg blk naik last ferry..lebih kurang jam 7 mlm...mase tu xramai org..coz sume tido kat sane..kitorg je yg g blk hr...huhu...penat gak lah berjalan sana sini dlm 1 hari...gambo ni jela yg aku leh upload...yg len ado kat adik aku..hehehe...

No comments:

Followers

Tukar LinK