Monday, April 5, 2010

tesuto....

salam sahabatku.....

hari ini berakhirlah tesuto(test) aku selama 3 hari berturut-turut....
sampai dlm kepala ni xmampu nak isi ape2 dah....
alhamdulillah,aku berjaya jwb....xdela blur....syukut pdMU ya Allah...

semester ni boleh dikatakan hampir setiap mggu ade tesuto....
cian kitorang yg umah jauh2 ni xdpt nk blk umah...isk3...
tp tu lah hakikat hidup seorang pelajar...

btw hujung mggu ni ade 1 tesuto....machine no tesuto...hahaha..(men bedal je ckp)
hope segalanya berjalan lancar....
dpt jwb dgn baek....so,dptlah nk up kan carrymark...hehehe...

td pas jwb nihongo no tesuto,aku punyelah kuar awal...
bajet jwb sume betul...hahahaha...sampai nan-satsu aku p jwb futatsu...(jwpn plg salah kot)
kalo dlm bhs melayu betul je...hehehehe...
tp apakan daya,itu je yg mampu aku ingat...huhuhu...

projek nihongo xsiap lg ni...ade bp scene lg xshoot...
hope dpt settlekan sume hr rabu ni....insya'allah...
kita hanya mampu merancang,Allah yg menentukan segalanya...

wassalam...;)

No comments:

Followers

Tukar LinK